Паспорт Новоаврамівської територіальної громади
ЗАТВЕРДЖЕНО: рішення № 690
41 сесія Новоаврамівської
сільської ради Хорольського району
Полтавської області від 11.02.2019 року
П Р О Г Р А М А
зайнятості населення
Новоаврамівської б’єднаної територіальної громади
на 2019 рік
І. Економічний потенціал та функціонування соціальної сфери, тенденції та перспективи розвитку місцевого ринку праці
1. Загальні положення
До складу сільської (селищної ) ради входять (перелік населених пунктів та чисельність мешканців)- 10 сіл
- Новоаврамівка – 909 чол
- Мала Попівка – 120 чол
- Попівка – 379 чол
- Ковалі 601 чол
- Мелюшки – 342 чол
- Барилове – 17 чол
- Грушине – 372 чол
- Бубереве – 27 чол
- Широке – 5 чол
- Кулиничі – 45 чол
Відстань від районного центру до центральної садиби 16 км.
Транспортна мережа загального призначення : _Кременчуг-Миргород_____
Транспортна доступність:
- від населених пунктів сільської ради до центральної садиби -6-
- від населених пунктів сільської ради до інших населених пунктів району – часткове
- від населених пунктів сільської ради до районного центру - наявне автобусне сполучення
2. Здійснюють господарську та підприємницьку діяльність на території ради (об’єднаної територіальної громади): (назва підприємства та кількість робочих місць)
промислових підприємств_________1 __ТОВ «Новоаврамівський цегельний завод» 42 чол
сільськогосподарськихпідприємств_4
ПОП «Єдність» -3
ПП «Новоаврамівське» - 4
ФГ «Джерело Хорольщини» - 3
СФГ «Берест» - 0
ФГ «Волот» - 0
ФГ «Ніка Агро» - 1
ТОВ «Гая-агро» -10
ТОВ «Агрофірма «Хорольська»-20
ТОВ «Агрофірма «Васильківська» -5
ПП «Урожайне» - 2
СТОВ «Ковалі»-41
ФГ «Агростарт» -10
СФГ «Грунтознавець» - 10
транспортнихпідприємств ______________0__________________________
будівельнихпідприємств _______________0_________________________
малихпідприємств ____________________0__________________________
фермерськихгосподарств ______________10_________________________
приватнихпідприємців – фізичнихосіб ________________45____________
3. На території ради (об’єднаної територіальної громади) функціонують:
3.1. Заклади соціальної інфраструктури:
- шкіл__3_, р.м. _63__, дошкільних дитячих закладів 4, р.м. 25, підліткових клубів ___0_____, р.м. ___0__, центрів соціальної допомоги __0__ р.м._0__, соціальних працівників ____7___, ФАПів __3___, р.м. __6___, лікарень __-__, р.м., амбулаторій __2__, р.м.__10___, підприємств торгівлі __16_, р.м. 15__, підприємств громадського харчування ____0__, р.м. __0____, підприємств сфери побуту _0___, р.м. 0____, з них: перукарні _-__,р.м. ____, з ремонту взуття _-_ , р.м. -_____, з пошиття та ремонту одягу __-___, р.м. __-___, з ремонту побутової техніки _-_, р.м. _-___, з ремонту телерадіоапаратури __-_,р.м._____, пральні _-____,р.м. _-____, з надання ритуальних послуг __-__,р.м. __-__, інші_______-______________________
__________________________________________________________________;
- установ культури___5___, р.м. __14_,з них: клубів _5, р.м. __12_,
бібліотек ___4___,р.м. __4___, центрів соціального дозвілля молоді _____, р.м._____, інші музей-філія_-1 р.м- 2;
- спортивно-оздоровчих закладів, споруд ________, р.м. ______,з них :
спортзалів ___,р.м. _____, стадіонів _4_ ,р.м. ______, лазні ______, р.м. ___,
інші __________________________________
3.2. Суб'єкти господарювання обслуговуючої інфраструктури (державні, комунальні та підприємства інших форм власності, спільні та малі підприємства) (назва підприємства та кількість робочих місць) по:
- обробці землі ______2_;
- збиранню врожаю _____2_;
- заготівлі і збуту сільськогосподарської продукції __0_;
- матеріально-технічному забезпеченню сільськогосподарським
інвентарем, запасними частинами, насіннєвим матеріалом,
мінеральними добривами, хімічними засобами захисту рослин __0_; - обслуговуванню та догляду за худобою населення, у т.ч. пункти штучного запліднення тварин _____0_____;
- наданню житлово-комунальних послуг ____0__, у т.ч. з питань ремонту будівель __0_, надвірних споруд _0_, парканів _0_, доріг _0_, тротуарів _0, газопостачання, водопостачання та водовідведення 0.
4. У населених пунктах проживає 2817 чол. населення.
(на підставі Розділ ІІ Моніторинг зайнятості населення станом на 1 січня 2017 року)
з них:
1. Працездатних, всього |
1561 чол. |
з них: |
|
1.1. зайняті: |
|
|
235_ чол. |
|
40чол. |
|
45чол. |
за кордоном 1.2. студенти та військовослужбовці строкової військової служби |
74чол.
18_чол. |
|
|
1.3.безробітні на обліку в центрах зайнятості |
52 чол. |
1.3.1. у т.ч. за професіями: Інженер тракторист-машиніст тракторист знімальник -укладальник кухар |
1____чол. 24___чол. 1____чол. 4____чол. |
комірник |
1___ чол. |
водій автотранспортних засобів |
1___ чол. |
підсобні робітники |
5 ___чол. |
виставник |
4__ чол. |
слюсар ремонтниктехнік робітник з догляду за тваринами продавець вчитель початкового навчального закладу |
2 ___чол. 1 чол. 2 чол. 1 чол. 1 чол. |
|
|
1.3.2. осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштування за направленням служби зайнятості, всього |
_16_ чол. |
з них |
|
- один із батьків або особа, яка їх замінює і: має на утриманні дітей віком до шести років; виховує без одного з подружжя віком до 14 років або дитину-інваліда; утримує без одного з подружжя інваліда з дитинства та/або інваліда І групи |
_ чол. |
- діти –сироти та діти позбавлені батьківського піклування |
_9_ чол. |
- особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування |
_-__ чол. |
- молодь, яка закінчила або припинила навчання у середніх ЗОШ, ПТНЗ та ВНЗ, звільнилася з строкової військової або альтернативної служби і яка вперше приймається на роботу |
__-_ чол. |
|
_39_ чол. |
- особи, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 10 і менше років |
15чол. |
- інваліди, які не досягли пенсійного віку |
65 чол. |
- особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків можуть, як виняток, прийматися на роботу |
9 чол. |
|
|
1.3.3. внутрішньо переміщені особи |
44 чол. |
1.3.4. осіб, які відносяться до сімейного безробіття |
___чол. |
2. Населення в непрацездатному віці 6 |
5.Перспектива створення нових робочих місць, всього ___________
(перелік юридичних та фізичних осіб з зазначенням джерела фінансування)
Виконком Новоаврамівської сільської ради - 1
6.Потреба в кадрах __1 _чол.,
в т.ч. по галузях та професіях:
- промисловість та будівництво _- 5;
- сільське господарство _____-__________________________________;
- соціально-культурна сфера ___-____, в т.ч. освіта ___-___, охорона здоров’я __________; культура _-__________;
- побутове та торгівельне обслуговування _-_________________________;
- інші галузі __1________________________________________________
7. Потреба в молодих працівниках, що залучатимуться до роботи в селах і селищах шляхом адресної допомоги з Держбюджету ( за професіями), чол.: ---
8. Потреба у професійній підготовці (за професіями), чол.:
- незайнятого населення ___-________________________________________;
- молоді (після закінчення школи, без освіти) -
Кількість домогосподарств 1198